Poradna

-
Je možné odvolat všechny členy kontrolního či finančního výboru?
 
Je přípustné přijetí obecně závazné vyhlášky města, ve které zastupitelstvo umožní radě města udělování výjimek z této vyhlášky?
 
-
 

AKTUÁLNÍ KURZY

-

Přihlaste se na akreditované kurzy

AKTUÁLNÍ NABÍDKA KUZRŮ

  

 
-
 

Akce SMO ČR

-

XXII. celostátní finanční konference

21.22. listopadu 2019, Praha

-
 

Odpovědný zastupitel pro otevřenou a hospodárnou obec

nový projekt = nové možnosti

Pro odpovědnou a transparentní činnost obcí a měst je nutné zvládat složité procesní postupy při výkonu samostatné i přenesené působnosti.

Realizací projektu „Odpovědný zastupitel pro otevřenou a hospodárnou obec“ chce Svaz měst a obcí ČR pro obce bez ohledu na jejich typ nebo charakter zajistit dostupné odborné zázemí.

Je známo, že kvalitní řízení a fungování obce přispívá ke zvyšování důvěry občanů v činnost veřejné správy jako takové. Tento projekt proto usiluje o zvýšení efektivity, transparentnosti a kvality rozhodovacích procesů, jejichž nositeli jsou místní zastupitelé a zaměstnanci obcí a měst.

Jeho cílem je zajistit představitelům a zaměstnancům obcí a měst vzdělávání a poradenství v problémových otázkách fungování samospráv. Vazba na výsledky předchozího projektu Vzdělaný zastupitel a posílení o nové prvky zaručují, že projekt Odpovědný zastupitel přináší obcím jedinečnou komplexnost nabízených služeb.

Služby a produkty které byly realizovány v rámci projektu:

  1. Příručka pro člena zastupitelstva obce
  2. Odborné právní poradenství
  3. Vzory dokumentů a podání podle nového občanského zákoníku
  4. Vzdělávací semináře pro zastupitele a kurzy základních znalostí pro starosty
  5. E-learningové kurzy a prezenční semináře zaměřené na postavení obcí podle nového občanského zákoníku
  6. Poradenství a metodická pomoc v řízení rozvoje měst a obcí a nakládání s majetkem

     

 

 Základní informace o projektu:

Název projektu:

Odpovědný zastupitel pro otevřenou a hospodárnou obec

Komu je projekt určen:

Voleným představitelům a zaměstnancům obcí a měst

Nositel projektu:

Svaz měst a obcí ČR

Doba realizace projektu:

1. ledna 2014 až 30. listopadu 2015

Registrační číslo projektu:

CZ.1.04/4.1.00/B6.00019

Realizace projektu je finančně podpořena z Evropského sociálního fondu, Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.

 

 

 

 
 
 

Pro lektory

 

Kalendář akcí SMO ČR

-
15. října - 5. listopadu 2019

Výstava NEVIDITELNÉ BYTOSTI

Praha
15. října 2019 10:00-13:00

Seminář Podpora obcí v boji se suchem a nedostatkem vody

Roudnice nad Labem
16. října 2019 10:00-13:00

Seminář Podpora obcí v boji se suchem a nedostatkem vody

Strakonice
17. října 2019 09:00-15:00

Seminář Zastupitel v právu

Praha

 Justiční areál Na Míčánkách Praha 10 Vršovice, 28. Pluku 29B, dražební sál

 
detail akce
17. října 2019 10:00-13:00

Komise pro informatiku

Praha, Kancelář Svazu
 
 
-
 

Kontakty SMO ČR

-

Svaz měst a obcí ČR
5. května 1640/65
140 00 Praha 4
projekteso@smocr.cz
 

Hlavní projektový manažer
Ing. Jan Slanec
tel.: 734 316 478 
slanec@smocr.cz

Vedoucí expert procesů ve vzdělávání
Mgr. Jan Mareš
tel.: 730 894 888
mares@smocr.cz

 

Kontakty na další členy realizační týmu

ZDE

 

-
Copyright © 2019 Svaz měst a obcí ČR Realizace SEAL, s.r.o.